Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~elmer7 | użytkownik

imię i nazwiskoKamil Pe adresBielsko - Biala zarejestrowany03.05.2007 @12:26:48 ostatnio na stronie11.12.2013 @23:05:02



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty242 komentarze2900 posty na forum1

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~eksaa    07.11.2009 @07:49:41
cześć,
ciekawe prace.
Gratuluję DD.
pzdr
_______
Always look at the bright side of your life
~panzernik    07.11.2009 @03:22:27
Mega galeria - gratuluję.
~sylwer    07.11.2009 @00:33:15
gratulacje... o jeszcze chyba nie wiesz... pozd.
~maciozz    29.10.2009 @14:12:26
~blastekciastek    29.10.2009 @11:24:36
mam jedynie nadzieje ze nie jest to tylko i wylacznie rewanz hmm masz swietne zdjecie a ja dopiero zaczynam i nie chcialbym by ktos skomentowal mnie pozytywnie tylko dlatego ze ja to zrobilem
~tukan    22.10.2009 @17:54:18
dziekuje bardzo tu ciekawie
~Kazuja    08.10.2009 @13:52:23
Dzięki wielkie, świetną masz galerie i fajny klimat potrafisz wykreować na fotkach, aż miło będzie poobserwować
_______
Najlepsze nawet zdjęcie źle podane jest jak szampan w słoiku po ogórkach
~tuscan    07.10.2009 @21:59:50
a no fajnie by bylo ale raczej ciezko z tym bo wszyscy jeszcze pracuja... moze jak sezon sie skonczy a ja teraz se siedze na l4, wczoraj ze szpitala wyszedlem ktos mi naklepal i mam troche czaszki popenkanej dlatego sie nudze i oceniam digi pozdro majster
_______
wake up...
~tuscan    07.10.2009 @13:04:40
niezle sie kolega rozwija (jak to po naszej szkole :P) pozdrawiam :D
_______
wake up...
~kan1nchen    05.10.2009 @23:00:44
Greetings
My name is Ilja Kaninchen
I make free pdf-mag "Otsutstvie" (http://otsutstvie-mag.blogspot.com/)
It is aimed at a Russian-speaking audience
In magazine it is told about art of the different countries
I write article about the Polish photo
I wish to invite you to participate in the first number
If you wohnt publish, ansver me and i tell you about photos whos i want to use
~NatanOdash    02.10.2009 @19:40:18
Dzięki za ocenę, a propos niesamowita galeria.
_______
"You're angry at the beating of my careless selfish heart"
~stray    29.09.2009 @17:09:17
gratuluję pięknej galerii, poobserwuję.
_______
don't hate the player, hate the game
~pegii    23.09.2009 @03:47:01
Niesamowity i wyjątkowy zbiór prac. Pozdrawiam!
~majkag    18.09.2009 @15:24:05
dziękuję tak, ta postać to ja pozdrawiam
~maciozz    30.08.2009 @19:09:51
pozdrawiam
~maciozz    25.08.2009 @14:31:31
dzięki
~maciozz    12.08.2009 @16:41:38
~ptakart    07.08.2009 @21:06:36
ZAPRASZAM DO MOJEJ GRUPY NA DIGART http://www.digart.pl/grupy/12272/Basn_/
~maciozz    22.07.2009 @18:30:02
dzięki
~maciozz    18.07.2009 @09:42:08
może po jednym
~majkag    16.07.2009 @19:11:07
Pan Samochodzik :D
~sylwer    13.07.2009 @22:00:59
dzięki
~maciozz    04.07.2009 @17:31:30
~wojtekga    30.06.2009 @22:12:30
... pozdrawiam wieczornie ! W.
~majkag    30.06.2009 @21:58:25
Też mnie Kamil bierze, powolutku się uczę
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 11 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt